torstai 5. syyskuuta 2013

Hei meillä kontataan

No ei siinä mennyt kuin hetki ja nyt meillä sitten kontataan. Toinen on ihan into piukkana siitä, kun pääsee liikkeelle. Hyvä, että malttaa edes nukkua kun koko ajan pitäis olla vaan menossa. Tänä aamunakin piti ennen kuutta herätä tarkistamaan, että taidot todellakin on tallella. Meikälisellä taitaa todellakin pitää kiirettä tossa lokakuun alussa, kun tuo iskä jälleen starttaa rapakon taakse. Siihen olis vielä kuukausi aikaa joten voihan se olla, että tuo nassikka jo kävelee ennen sitä. Meillä on kohta siis taapero...ei oo todellista!!





Tällä viikolla on ollu ihan mahtavat ilmat ulkoilla, ihana syksy!! Aamuisin on jo aikas viileetä ja tumput olis saanu olla Mimmillä jo eilisellä aamulenkillä kädessä, mutta enhän mä tajunnut. No onneks ei ainakaan vielä olla kipeinä. Päivällä onkin sitten mukavan lämmintä ja aurinkoista. Semmoista jotain syksyistä kivaa posetusta olen tässä kovin miettinyt. Lähinnä mut inspiraatiot olis tällä hetkellä kuvata usvaisessa aamussa hevosta ja tyttöä, mutta mutta herätä nyt niin aikaisin ja ne mallitkin puuttuu....mutta selkee visio mulla olis taas päässä!! Toteutus vois taas olla jotain ihan muuta. :)  Niin ja hei pakko toitottaa täälläkin, et hei mun ottama siis MUN ottama kuva oli Vermon Derby-mainoksessa telkkarissakin. Vähänkö olen tohkeissani, hi hi hiii en olis koskaan uskonu!!

Käytiin me eilen ottamassa muutama kuva tuossa rannassa Silverjunglen sovituskuva kilpailun inspiroimana. Seuraavissa kuvissa on Mimmillä siis super söpöt Silverjunglen baby velourit ja kukkahattu. Oikein mukavat päällä ja sopivan paksut näin syksyisempiin keleihin. Niin ja äänestämään pääsette meitä facebookissa tästä linkistä  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=642112775823301&set=a.641567202544525.1073741825.165706376797279&type=1&theater


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti