torstai 16. toukokuuta 2013

kylmää vai kuumaa, kas siinä pulma

No eipäs mennyt kauaa, kun kävi juuri niinkuin pelkäsinkin....orava perkele oli sitten käynyt popsimassa munat parempiin suihinsa. Siihen loppui sitten niiden lintusten kevätonni, on se julmaa!! Olis kyllä voinut sekin pullukka orava jättää noi munat syömättä, mutta luonto hoitaa tavallaan. Olen mä joskus myös joutunut katselemaan, kun orava äiti on raahannut paniikissa kuolleen poikasen pesästään ja yritti vimmatusti saada poikaseen eloa. Elämä on...


No oikeestaan mun piti tänään päivitellä sitä, et kuinka vaikeeta tuota simasuuta onkaan pukea nyt kun ilmat lämpenee ja vielä näin nopeesti. Sain kyllä jo koiraleirillä palautetta et meinaanko tukehduttaan tuon lapsukaisen, ku olin kuulemma niin paljon laittanu päälle. No hö, onhan se nyt tänäänkin ollu lämmin ainaski mittarin mukaan ja juu toiset ottaa jo biksuissa rannassa aurinkoo mut ei meikäläinen ja onhan se nyt ainaski vielä viileä tuuli tähän aikaan vuodesta. :) Ei mutta ihan tosissaankin on vaikee ajatella et kuinka pienissä vaatteissa on esim hyvä nukkua nyt vaunuissa päikkäreitä ja tarviiko olla vielä ulkona joku myssy päässä jne.

Samalla voin tässä kehua noita Metsolan vaatteita, ne kun on niin mukavaa materiaalia ja kuosit on niin kivoja!!! Olen jotenkin nyt ihastunut varsinkin froteekankaisiin vauvanvaatteisiin. Tää maatuskahaalari on mun ehdoton suosikki tällä hetkellä.


Tota olis myöskin saatavana mustapohjaisena kankaana, voi sekin on niin kiva. Froteekankaasta ei varmaan voi tehdä takkia?! Voi siitä tulis ens syksyksi niin kiva semmoisena kellohelmaisena takkina, jos siihen vois laittaa vähän vuorta....hhhhmmm mun tarvii neuvotella ton meidän ihanan hoviompelijattaren kanssa. Odotan jo innolla, että kelit tästä vielä hieman lämpenee niin sitten esittelen teille aivan ihastuttavan mekon minkä tuo neiti näppärä on meille tehnyt!! Odottelen myöskin, että Naperonutulle tulee paria kivaa kesäistä froteekangasta tilattavaksi....niistäkin on meille luvattu loihtia jotain pientä kivaa shortsia ja pikku tunikaa tai liivimekkoa. Tässä vielä linkki tuohon mustaan maatuska-kankaaseen...se näyttääkin olevan joku velour kangas eli sillä on ehkä joku ero ton froteen kanssa? Sorry, mä oon tosi huono näissä käsityöasioissa....mutta se linkki http://www.metsola.co/kankaat/metsola-kurre-velour-170cm-44030 .

Niin ja ehkä meidän Mimmikin sit heinäkuussa voi mennä ulos ilman sukkapöksyjäkin!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti